piątek, 20 lipca 2018

Ankieta

Hej!

Nie, to jeszcze nie rozdział :( Luana swoim komentarzem mnie uświadomiła, że rozwiązanie problemu ankiety jest banalnie proste, ale i tak na to nie wpadłam xd Dziękuję za podsunięcie pomysłu :)

Wspominałam w poprzednim poście o tym, że mam możliwość wydania czegoś na papierze. Z tego powodu stworzyłam ankietę. Jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem, może tam zagłosować, który tekst ewentualnie wchodziłby w grę. Zależy mi na rozeznaniu, czy w ogóle jest sens zawracać sobie tym głowę.

Głosować można tutaj: https://ankiety.interaktywnie.com/ankieta/5b51ea07e0c2b/

Dodałam "Granice" na lubimyczytać.pl, ale znalezienie tego w wyszukiwarce jest fizycznie niemożliwe przez mój mało oryginalny nick i jeszcze mniej oryginalny tytuł tekstu xd Jeśli ktoś chciałby dodać "Granice" na swoją półkę, skomentować, ocenić, etc., to chyba udało mi się go dodać i można go znaleźć tutaj: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4857446/granice-robin-amp-sebastian

PS.: Przypominam, że jeśli ktoś ma chęć docenić moją pracę poprzez finansowe wsparcie, "Granice" w wersji e-booka z małą niespodzianką na końcu można zakupić tutaj:

https://bucketbook.pl/pl/p/Granice-e-book/159

http://www.beezar.pl/ksiazki/granice

Tym, którzy już to zrobili, z całego serducha dziękuję <3

Pozdrawiam i do usłyszenia!

18 komentarzy:

  1. Kupiłam i przeczytałam jeszcze raz. Lubię to bardzo i dzięki za dodatek. Bardzo mi się chłopaki podobają i mam nadzieję, że będzie "żyli długo i szczęśliwie":-)
    SLB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Inaczej sobie ich przyszłości nie wyobrażam, jak długich cudownych lat razem ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Już kupione i nie mogę się doczekać weekendu aż na spokojnie przeczytam (po raz enty XD). Cieszę się że wydajesz i szczerze to wszystkie z chęcią zobaczyłabym na swojej półce w papierowej wersji, ale to może wina mojej mani książek :D tak czy siak czekam na rozdział i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zakup <3 Mam nadzieję, że dodatek się spodoba ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cokolwiek w wersji papierowej bym kupiła, wszystkie opowiadania bardzo mi się podobają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj w ciagu jednego dnia przeczytalem "Granice" rewelacja podziwiam za talent pisarski ! Brawo ,rewelacja !plynna akcja wyraziste postaci ! bede zagladac i dodaje do ulubionych na moim blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko. :) W ankiecie już wzięłam udział i trzymam kciuki za papierową wersję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej e-mall ththebest@autograf.p jest aktualny ??

    OdpowiedzUsuń
  7. przypadek sprawil ze przeczytalem Granice, potem juz z rozpedu granice 2 a teraz czytam odkryc siebie i opowiadam zjanomym o twoim blogu .pozdrawiam . rewlwcja. moze kiedys powstana granice 3 ? ciekawe jak tam zycie prof chemii i studenta w monachium ...... pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się, że się podoba! Granice 3, kto wie? Może kiedyś ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hej ooh by było świetnie Granice 3 :) tylko nie bardzo pamiętam co do par jakie były brane pod uwagę
      pozdrawiam
      galaxa2

      Usuń
  8. bede odwedzal dodalem cie do ulubionych na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią kupiłabym granicę wydaną na papierze. Niestety nie posiadam e-booka </3 Mam do tego opowiadania ogromny sentyment i nawet nie wiem ile razy wylewałam z siebie łzy czytając to.
    Więc jeśli będzie do kupienia jako książka będę jedną z pierwszych osób do kupienia 🖐️

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj. Pozwoliłam sobie zmienić kilka drobiazgów, tak by książka była łatwiejsza w wyszukiwaniu. Tak więc zlikwidowałam nawias, zresztą możesz zobaczyć. Może zamiast "&" dać po prostu "i"? Ale to zostawiam Twojej decyzji. Książka nigdy nie będzie zatwierdzona, ponieważ nie posiada nr. ISBN.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie miałam wcześniej styczności z tym portalem, więc jeszcze go nie rozgryzłam :) Dzięki za pomoc!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. ohh dawno mnie tutaj nie było :D czas to nadrobić, super, że próbujesz coś wydać na papierze, popieram <3 ale definitywnie rzuciłabym się na Światło w ciemności, w pierwszej kolejności :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)