czwartek, 13 września 2018

Informacja (Konkurs)

Hej!

Chciałam tylko poinformować, że wysłałam wiadomość zwrotną do każdego uczestnika konkursu. Radzę więc sprawdzić skrzynkę pocztową ;)

Tym samym informuję wszystkich, że nie przewiduję więcej konkursów. Jak pisałam, nie widzę sensu ich organizowania, jeśli nie ma zbyt wielu chętnych. Wszystkim i tak nie da się dogodzić, choćby nie wiem co. Szczerze mówiąc, trzy razy więcej osób kupiło e-booka zaraz po ogłoszeniu konkursu, niż wzięło w nim udział -.- Nie mam pojęcia, dlaczego, ale liczby nie kłamią.

To tyle na dzisiaj.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Bo zachęciły je fragmenty, które wstawiłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I w tym biegu zapomniałam wysłać odpowiedź :( No trudno się mówi, choć szkoda. Ciekawi mnie czy dalej są razem czy jednak się rozstali. Ta miłość jest jednak ponadczasowa, nic jej nie rozdzieli. Kiedyś przeczytam.
    Jeśli chodzi o kupno e-book po ogłoszeniu konkursu to ludzie mogli faktycznie zaciekawić się fragmentami. Przedwczoraj skończyłam czytać jeszcze raz.
    Pozdrawiam,
    Astra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Jak przeanalizujesz moje poprzednie teksty, to odpowiedź jest jasna, czy Seba zdradził, czy nie ;) Nic więcej nie powiem, bo nie wszyscy lubią spoilery (ja osobiście je uwielbiam).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hej nie wiedziałam o konkursie!!!!!!!!!!!!!
    konkursy są potrzebne (pomocne) i że żałuje że o nim nie wiedziałam
    dzisiaj weszłam sprawdzić pocztą i na stronach tak od 3 tygodni nie wchodziłam myślę posprawdzam co nowego a tu szok konkurs
    pozdrawiam
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ja też uważam że konkursy są potrzebne- chociażby dla tych co wzięli w nim udział ;) A że więcej osób postanowiło zakupić opowiadanie to świadczy jak bardzo lubią Twoją twórczość i okazują Ci wsparcie (przynajmniej ja miałam taki zamysł ;D)
    Pozdrawiam
    Dżoana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)