niedziela, 23 września 2018

Ważna informacja!

Hej!

Postanowiłam dokonać pewnych zmian w nazewnictwie niektórych tekstów. Historia Theo i Damona od tej pory będzie pojawiać się pod nazwą "Czarna owca". Wybaczcie zamieszanie, ale postanowiłam, że "Więź" zostanie nazwą całego cyklu opowiadań o istotach nadprzyrodzonych, a "Więź 2" nie wejdzie w jego skład, bo jest to fanfiction i generalnie jest problem z opublikowaniem tego na innych stronach z FF, nie wprowadzając zamieszania. Chodziło mi to po głowie już od dawna, ale teraz wreszcie się zebrałam, by to w końcu wyprostować tak, jak chciałam.
Cykl "Więź" ma być zbiorem tekstów osadzonych w tych samych realiach, opowiadających o więzi między różnymi istotami nadprzyrodzonymi i ludźmi.

"Czarna owca" - I tom cyklu (historia Theo i Damona)

roboczy tytuł :"Więź doskonała" - II tom cyklu (historia Jacoba i Dante)


Tom III najprawdopodobniej zaszczyci Alan. Wiem, że był duży popyt na Dennisa i Jonasa, więc może kiedyś, jak mnie najdzie, napiszę jakiś one-shot o przygodach tej dwójki. 

Mam nadzieję, że się w tym połapiecie i nie będzie problemów. W razie wątpliwości, odpowiem na wszelkie pytania :) 

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Już się cieszę na zapowiedź nowych tekstów :)
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co przeszkadzało nazwać cykl Więź i tak samo jego pierwszy tom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasowało mi to zbytnio, zwłaszcza że zostaje jeszcze historia Stilesa i Dereka, która też ma praktycznie identyczny tytuł... Więc po długiej wewnętrznej debacie, postanowiłam zmienić tytuł tego opowiadania.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)