czwartek, 20 grudnia 2018

Informacja

Hej!
Wpadam tylko z krótką informacją. Na stronie sklepu bucketbook.pl, "Granice" i "Czarna owca" są przecenione na okres świąt. Jeśli ktoś jeszcze chciałby kupić, a do tej pory tego nie zrobił, do 26.12. jest okazja na zakup w promocyjnej cenie. Tym, którzy już zakupu dokonali (a trochę Was było) dziękuję z całego serca <3



Z rozdziałem cały czas walczę, więc trzymajcie kciuki, żeby udało mi się go skończyć przed Wigilią :) W razie pytań, zapraszam do kontaktu mailowego lub w komentarzu.
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku
    Galaxa2

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nawet nie pytaj -.- W dodatku przeziębienie i goście nie sprzyjają wenie, ale... Obiecałam sobie, że w 2019 poświęcę więcej czasu na pisanie, więc, choć to marne pocieszenie dla fanów "Więzi doskonałej", następne opowiadanie będzie publikowane regularnie. Mam nadzieję xd
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Halko, żyjesz kochana jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, żyję -.- Moja wena chwilowo nie, ale ja jeszcze tak. Obiecuję poprawę? Rozdział wkrótce się poprawi, jestem już na dobrej drodze do skończenia go. Nie będę prosić Was o cierpliwość, bo macie jej tyle, że cho!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)