środa, 17 kwietnia 2019

"Kwestia perspektywy" już w sprzedaży!

Hej!
Po godzinach ślęczenia nad tekstem wreszcie mogę przekazać w Wasze ręce pierwszy tom dwutomowej historii, którą zatytułowałam "Kwestia perspektywy". 


Pierwszy tom można kupić na stronie Bucketbook: 

I teraz już także Beezar:


Mam nadzieję, że tekst będziecie czytać z równą przyjemnością, jaką mnie sprawiło pisanie go :) Zachęcam też z całego serca do dzielenia się swoją opinią. Czy tutaj, pod tym postem, czy to na stronie Bucketbook, mailowo, a nawet stronie lubimyczytać, gdzie e-booka można ocenić i skomentować (KLIK). Jestem bardzo ciekawa, co sądzicie na temat tej historii.

Jeśli jest tu ktoś, kto z jakiegoś powodu nie chce zakupić tekstu na bucketbook.pl i wolałby zrobić to na beezar.pl, proszę o informację zwrotną, to umieszczę go również w drugim sklepie. Miejcie tylko na uwadze, że z powodu różnicy w prowizji pobieranej przez oba sklepy e-book na beezar.pl będzie kosztował 24,60. Choćby z tego powodu zachęcam do zakupu na Bucketbook.

Dooobra, nie przynudzam więcej. Jak zwykle w razie wątpliwości/pytań piszcie komentarze lub maile.
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Cudne, zgredy górą. Jak zwykle jestem zachwycona i to, że jest to cześć pierwsza to znaczy, że będzie ciąg dalszy czy też kwestia perspektywy innej pary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Będzie to ciąg dalszy historii tej pary, choć wydaje mi się, że trochę bardziej przebojowy niż ten pierwszy ;)
      Dzięki za komentarz <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardziej przebojowy(^-^): już się cieszę.

      Usuń
  2. To taka genialna para, że aż boję się co wymyśliłaś na drugi tom.. Podskórnie czuję że nie może być tak lukrowo jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, lepiej bym tego nie ujęła. Ale jak to wyjdzie, to zobaczymy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Na pewno kupię jak nie po świętach to w maju. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Mam nadzieję, że się spodoba ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Eee... Nie mam pojęcia :( Raczej nieprędko, napisanie tej zajęło mi całe wieki, a spędzałam nad tekstem sporo czasu. Mam jednak bardzo optymistyczne plany na te wakacje jeśli chodzi o pisanie. Będę starała się informować, jak mi idzie, ale nic konkretnego na tę chwilę nie jestem w stanie powiedzieć.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Buuuu... ;( ;( ;(

      No wiesz! A ja tak polubiłam Dylana! I teraz muszę czekać ;( ;( ;(

      Pzdr :)

      Usuń
    3. Też go lubię :D I mam nadzieję, że nas wszystkich jeszcze nie raz zaskoczy ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej z tego co słyszę jest super ehh no i tu jak zwykle schody w kwietniu miałam dostać kasę ale kur.. wygląda że nie będzie kasy.... niestety obecnie mnie nie stać na kupno i dupa zimna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka, super historia i świetni bohaterowie. Już się nie mogę doczekać drugiej części, na pewno ją zakupię:) dużo weny Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)