czwartek, 5 sierpnia 2021

Przenosiny!

 Hej!

Postanowiłam porzucić to stare i ponure miejsce i zacząć od nowa na innym blogu, bo zaczynało się tu robić trochę ciasno. Ten blog jak i wszystkie teksty zostają (część może przeniosę, zobaczymy), nie zamierzam tego usuwać, choć kusi mnie, by pozbyć się kilku rzeczy...

Nowy adres bloga to https://stories-by-obsesja.blogspot.com/

Zachęcam do przeczytania wpisu informacyjnego, który już tam zamieściłam oraz pierwszego rozdziału nowego opowiadania :)

Pozdrawiam i widzimy się na nowym blogu!

11 komentarzy:

  1. Niczego nie usuwaj proszę🙏🙏🙏
    Albo jak już to swtorz plik pdf, żeby za Twoim pozwoleniem mogli wracać do niektórych tekstów 😉
    Ja lubię sobie raz na rok przeczytać całego Twojego bloga. Lubię tu wracać. Nie chcę, żeby coś zniknęło.

    Cieszę się, że wracasz❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jestem przede wszystkim czytelnikiem i strzela mnie, jak niektórzy autorzy tak robią (choć rozumiem ich punkt widzenia). Dlatego, choć cierpnie mi skóra na myśl, że niektóre z tych tekstów tu są i krążą po internecie, postanowiłam WSZYSTKO zostawić. Jeśli coś zniknie, to nie z mojej winy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pls, nic nie usuwaj T_T Co jakiś czas tu wracam i sobie czytam niektóre opowiadania nawet po 5-6 raz, serce mi chyba pęknie jak się okaże, że moich ulubionych opowiadań nagle zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog był moim pierwszym krokiem w czarną dziurę opowiadań fanficton, z której nigdy nie wyszłam...
    Do zobaczenia w nowej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em... przepraszam? :D Poczułam się, jakbym wciągnęła Cię w legalne narkotyki :D Ale nie żałuję, fanfiction to cudo :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super, że się odzywasz, jestem stałym fanem i idę odwiedzić nowego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej świetnie że jesteś już się martwiliśmy że coś się stało
    proszę niczego nie usuwaj opowiadania tutaj są świetne :) często czytam ponownie
    idę do Twojego nowego bloga
    pozdrawiam
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    bardzo cieszy mnie Twój powrót do pisania, brakowało mi Ciebie, ale też mam pytanie czy myślisz o dokończeniu na przykład opowiadania "Więź doskonała", bo to opowiadanie bardzo mi się podobało...
    i proszę nie usuwaj nic tutaj, opowiadania są świetne no i chce je przeczytać, bo niestety niektórych jeszcze nie zdążyłam, a do kilku często wracam...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, niczego nie usuwaj!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)