sobota, 2 stycznia 2016

Nowy blog

Hej:)
Jak pewnie widzicie, opowiadań przybywa i przybywa i powoli zaczyna się tutaj robić ciasno. Wydaje mi się, że na blogu można utworzyć maksymalnie 20 kart, a ja już mam 15, więc chciałabym od razu jakoś to wszystko uporządkować. Nazwa bloga i właściwie wszystko na pierwszy rzut oka wskazują, że to blog typowo o TH, przez co wiele osób może go omijać szerokim łukiem. Ci, którzy są tu od jakiegoś czasu, dobrze wiedzą, co można tutaj znaleźć, ale ktoś nowy już nie.
Nie chcę zmieniać adresu bloga ani kombinować, więc po prostu postanowiłam założyć drugiego bloga, na którym będzie publikowany wszelakiego rodzaju slash i ff, ale nie twincest. Nie jestem jeszcze pewna, jak dokładnie to podzielę i co gdzie będzie się pojawiać, ale zainteresowanych zapraszam na mojego bliźniaczego bloga TUTAJ
Nie ukrywam, że część opowiadań będzie nastawionych na zupełnie inną grupę docelową (co widać już po obrazku i tekście przy otworzeniu strony), ale jeśli ktoś po prostu lubi slash w moim wykonaniu, to z pewnością zagrzeje tam miejsce:) Jeśli macie jakieś pytania związane z tym nowym blogiem albo czymkolwiek innym, piszcie śmiało.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu (czy też tego, co z niego jeszcze zostało)!

5 komentarzy:

  1. Ale nie będziesz przenosić opowieści które już tutaj są? Pozdrawiam ciepło i serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystko zostaje tutaj. Tam będą się pojawiać już inne teksty;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Czm nie będzie twincesstu? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twincesty będą się pojawiać dalej tutaj:) Te krótsze teksty w ostateczności będą trafiać do "Short stories"
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wolę twincest, dlatego na razie będę tylko tutaj, ale być może kiedyś przeczytam inne Twoje opowiadania, bo piszesz zajebiście.
    Pozdrawiam,
    Alice.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)