wtorek, 5 lutego 2019

Informacja [Antologia opowiadań LGBT+]

Hej!
Jak wspomniałam pod rozdziałem, który przed chwilą wstawiłam, nie obijałam się tak zupełnie przez ostatnie dwa miesiące. Szczerze powiedziawszy, mam straszny zastój co do "Więzi doskonałej" i w międzyczasie zaczęłam pisać inne teksty, w które wkręciłam się na maksa.
Jeden z nich trafił do pierwszego tomu "Antologii opowiadań LGBT+", którą wkrótce będzie można zakupić na Bucketbook w formie e-booka, o czym pewnie już wiecie z blogów/fanpagów innych autorów.
Aż sześciu autorów połączyło siły, by stworzyć tę antologię i osobiście nie mogę się doczekać efektów naszej pracy :) Poniżej podaję link do podstrony sklepu, na której można śledzić publikację. Jej zakup będzie możliwy 14.02., czyli już naprawdę niedługo:



A tutaj jeszcze mała fotka na zachętę. Jest to pewien pan, na którym wzorowałam wygląd jednego z głównych bohaterów. Trafiłam na to zdjęcie w internecie (zdjęcie nie jest moje) i reszta już sama poszła. Podoba Wam się? Bo mnie bardzo :D 



W razie pytań, zapraszam do kontaktu mailowego lub w komentarzu.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Mrr seksi Pan :)
    Weny i odpoczynku Ci życzę. Ale wróć do nas :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)