poniedziałek, 11 marca 2013

Nominacja

Witam:).  Zostałam nominowana do "The  Versatile Blogger" przez Tynkę. Wcześniej miałam nominację do LA, ale z moim zapłonem, poszło to w siną dal. Tym razem biorę się za to od razu.


Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



 Jeśli chodzi o jakieś fakty z mojego życia, to...
1. Jestem tak wielkim leniem, że zastanawiam się jakim cudem wyrabiam się ze wszystkimi obowiązkami szkolnymi.
2. Uwielbiam yaoi i ogółem wszystko co jest związane z Japonią [łącznie z masą przystojniaków jak na przykład Takumi Saito i moje nowe odkrycie - Miura Haruma (Gokusen 3, Krwawy poniedziałek - polecam!!!)].
3.Jestem szczera do bólu, dlatego mam opinię raczej wrednej osoby.
4. W przyszłości chciałabym być tłumaczem, a moim celem jest nauczenie się biegle angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i japońskiego (tak, chcę rysować krzaki).
5.Bardzo lubię sport, głównie piłkę nożną, chociaż ostatnio coraz częściej chwytam za piłkę do kosza.
6.Jestem nocnym markiem i myślę lepiej wieczorem.
7.Mieszkam na wsi.

I to tyle, chyba że są jakieś pytania.

Moje nominacje to:
http://letmeendthissorrow.blogspot.com/
http://zostawic-rzeczywistosc.blogspot.com/
http://zaparz-mi-herbate.blogspot.com/
http://wyrwane-z-pamieci.blogspot.com/
 http://by-silencio.blogspot.com/


 To tyle. To są blogi, z którymi jestem najbliżej związana. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Niektóre osoby dawno już nie aktualizowały swoich blogów, ale chciałabym w ten sposób docenić to, co już napisały. Brałam głównie blogi z linków, które mam, nie wiem więc, czy coś mi się gdzieś nie zapodziało.
Najwyżej dopiszę potem.
To chyba tyle;).
Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Ja Cię kiedyś nominowałam do LA. xD
    Bardzo dziękuję za dzisiejszą nominację! :) Niestety będę musiała zająć się nią później, bo teraz nie mam do niej głowy. Trzeba pomyśleć chwilę nad faktami. ^.^'' 3,5-4 z Twoich faktów mogłoby pokryć się z moimi. ;p Nie jestem sama! :D
    Dzięki jeszcze raz i pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciłam Twój blog w konkursie "The Vesatile Blogger". Powodzenia ! :) Wielkie dzięki za nominację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Waaaa też uwielbiam Krwawy Poniedziałek:D
    Żółwik :* ^.^
    Co do tej drugiej dramy, w Google wygląda zachęcająco ^.^
    Chyba się skuszę :D Polecasz coś jeszcze?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy w tym siedzę. Oglądam to co mnie zaciekawi :D
      Tytułów trochę się nazbierało. Zaczynając od dram z przystojniakami polecam:
      • Hanazakari no Kimitachi e - Sami przystojniacy.
      • Atashinchi no Danshi - świetna komedia,
      • Perfect Girl Evolution też świetne.
      • Ouran High Shool Host Club - komedia o host clubie.
      • Hana Yori Dango - to romans, taki o chłopaku i dziewczynie trochę trudne sprawy. wiesz schodzą cię rozchodzą i znów schodzą i tak w kółko.
      • Beach Boys - jest taki sobie.
      • Koizora - to dramat więc jeśli lubisz polecam ^.^ -
      • MW Rozdział 0 Gra diabła - fajne jest, tematyka podobna do Krwawego Poniedziałku.
      • Wampirzy Host - Komedia o wampirze, zakończenie mnie rozczarowało ale jest super.
      • Dziecko i ja / Baby and me - noo sam tytuł opowiada o fabule. przystojniak opiekuje się dzieckiem.
      • Yukan Club - 6 nastolatków rozwiązuje zagadki w szkole
      • MARS- Obejrzałam bo mam mangę na półce. jest ok ale wkurza mnie Tajwański głos aktorów
      • Buzzer Beat - to poleciła mi koleżanka ale nie przepadam za sportem więc jeśli Ci się podoba to polecam. Kolejny romans on – ona :D
      • BECK - piątka chłopaków zakłada zespół. No i koniecznie Obejrzyj
      • Death Note chodź to nie drama.
      Jeśli chodzi o dramy które mi poleciłaś oglądałam tylko Takumi-kum Series. Trochę mnie znudziło ale było ok:) Mam nadzieje, że pomogłam

      Usuń
    2. że pomogłam i znalazłam coś co Cię zainteresuje:D

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację :) Zajmę się tym później (najpierw muszę obczaić jak się to robi xD).

    OdpowiedzUsuń
  5. Do nauki "krzaczków" polecam erin.ne.jp
    Naprawdę całkiem dobra strona i nie trzeba się rejestrować, chociaż jeżeli to zrobisz to są dodatkowe atrakcje. :)

    Kamilia

    OdpowiedzUsuń

  6. I mały spamik ;>
    http://koszmarpowraca.blogspot.com - Koszmar minionego lata...

    10 przyjaciół; Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall, Eleanor, Perrie, Danielle, Victoria i Ella wracają samochodem z wakacji. Niestety pogoda im nie sprzyja, przez co nie zauważają i potrącają dziewczynę, a ona ginie. Zakopują ją. Nie wiedzą, jakie to będzie ciągnęło za sobą konsekwencje. Rok po jej śmierci, w dniu rocznicy, dostają sms'a:
    "Wiem, co zrobiliście minionego lata. Teraz za to zapłacicie. Walczcie o swoje życie. Każdy błąd może być waszym ostatnim...
    Życzę miłej przyszłej śmierci, Wasza Zguba"
    Na początku uważają, że to są tylko żarty, ale seria pewnych zdarzeń uświadamia im, że się mylą. Od teraz zaczyna się walka o przetrwanie...
    To nie jest kolejne opowiadanie o super gwiazdach. To jest opowiadania o nastolatkach, którzy wpędzili się w poważne kłopoty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, jest mi cholernie miło :)
    Dajcie mi chwilę, bo muszę ogarnąć to wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger" chociaż widzę, że już ktoś wcześniej to zrobił, ale uwielbiam Twoje opowiadania, więc kolejna nominacja chyba nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie Ci dziękuję za nominację, jednak ja nie bawię się w takie rzeczy. Nie mniej jednak bardzo mi miło, że doceniłaś mój wysiłek i wkład w mojego bloga do tego stopnia, aby mnie nominować. Jestem Ci z tego powodu bardzo wdzięczna :D
    Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)