wtorek, 16 lipca 2013

Informacja

Hej:)
Pogrzebałam trochę na bloggerze i mam dla Was dobrą wiadomość (chyba).
Można ustawić czas publikacji postów na stronie, więc nawet jeśli mnie nie będzie, strona powinna się automatycznie aktualizować, so... Mimo że mnie nie będzie i nie będę miała neta, ustawię coś takiego i będziecie mogli sobie czytać wszystko w terminie, podczas gdy ja będę się byczyć na wakacjach:).
Wszyscy szczęśliwi? Mam nadzieję.
Poszkodowani będą niestety fani "Twarzą w twarz". Niestety, ale nie dam rady napisać odcinka do środy.
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Yyyyeeeeaaaahhh! XD
    Super ;)
    Ale obsesjo.. Pproszę.. Sprawdź czy to naprawdę zadziała.. Ustaw coś.. Cokolwiek i zobacz czy działa no jeśli nie to ja zwariuje bez odcinka granic xd

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię za to. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram KiroBilla. Sprawdź, czy to faktycznie działa. Jeśli tak - SUPER!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to zadziała po prostu mnie ;-), nie tylko mnie zresztą. Jeśli nie zadziała będę :'( . Wszystko w Twoich rękach. Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  5. !!! WooHoo !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Koooocham cieeeee ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)